Lirik Lagu Haram - Hael Husaini & Dayang Nurfaizah

Lirik Lagu Haram - Hael Husaini & Dayang Nurfaizah


Lirik Lagu Haram - Hael Husaini & Dayang Nurfaizah


Selalu salah-salah
Salah aku
Memilih cinta

Aku dulu
Mati rasa aku

Dan benar-benar
Benar kali ini
Memilih kamu
Mencintai aku

Rahsiakan
Cinta ini
Biar tersimpan
Hingga sampai
Akhir nanti

Oh
Biar rasa ini
Tersimpan hanya untuk aku
Kamu saja tahu

Oh...
Biar rasa ini
Hanya sekadar
Engkau tahu
Aku ada bila perlu...

Kita saja tahu

Ternyata benar-benar
Kali ini
Memilih kamu
Mencintai aku...

Rahsiakan
Cinta ini
Biar tersimpan
Hingga sampai
Akhir nanti

Oh...
Biar rasa ini
Tersimpan hanya untuk aku
Kamu saja tahu

Oh...
Biar rasa ini
Hanya sekadar
Engkau tahu
Aku ada bila perlu...

Kan 'ku
Haramkan hati
Selain diri ini
Ho-o-o Ho-o-o Ho-o-o.
Hanya kita berdua...

Oh...
Biar rasa ini
Tersimpan hanya untuk aku
Kamu saja tahu...

Oh...
Biar rasa ini
Hanya sekadar
Engkau tahu
Aku ada bila perlu...

Kita saja tahu...
Kita saja tahu...

No comments: